Galatsi

Į septintąjį daugiašalio projekto „Vynas – Europos turtas“ susitikimą Graikijoje vyko projekto dalyvės, lietuvių kalbos mokytojos Vaida Činčienė ir Orinta Bundonienė, III gimnazijos klasės mokiniai Julija Arefjeva, Karolis Šuminas, Simona Verikaitė ir Dominykas Tvaska. Projekto dalyvius, atvykusius iš daugybės šalių, šeimininkai priėmė svetingai, draugiškai bei šiltai.
Pirmojo susitikimo metu visi dalyviai buvo supažindinti su visos savaitės programa, aplankėme muziejų, kad dalyviai geriau pažintų vieni kitus, žaidėme keletą susipažinimo žaidimų, vėliau aplankėme pačią seniausią Atėnų bažnyčią ir keliavome į mokyklą. Mūsų laukė mokinius priėmusių šeimų pagaminti tradiciniai graikų patiekalai ir rūpestingi bei šilti žmonės.
Per kitas dienas pamatėme ir sužinojome labai daug: išgirdome, kaip galinamas ekologiškas vynas, gėrėjomis nuostabiais kalnų vynuogynais, aplankėme Poseidono ir senovės Nemėjoje esančią Dzeuso šventyklą,  įkopėme ir apžiūrėjome Akropolį. Išvykų metu turėjo galimybę pasigrožėti Graikijos paplūdimiu, Nafplio miesteliu.
Paskutiniąją dieną visi dalyviai grupelėse gamino patiekalus pagal kiekvienos šalies receptą – buvo ir įdomu, ir skanu! Vėliau grupėse  repetavome antikinius mitus, kad vakare galėtume juos suvaidinti. Žiūrovai plojo, juokėsi – visiems buvo linksma. Atsisveikinimo vakarėlio metu žaidėme nuostabų padėkos žaidimą.
Taigi, kelionėje į Graikiją praplėtėme akiratį, įgijome naujų žinių apie vynus, jų gaminimą, gyvai prisilietėme prie Graikijos kultūros, turėjome galimybę susipažinti su daugybe nuostabių žmonių ir tobulinti anglų kalbos žinias.